Alla inlägg den 16 november 2017

Av hemlig tonåring - 16 november 2017 23:50

Välkomma till denna nystartad blogg!
Som ni kan se i beskrivningen så kommer jag att skriva om lite olika saker här, oftast vad som hänt under min dag, funderingar jag har, planer, etc..   

Som ni har säkert märkt så kommer jag i denna blogg inte berätta vem jag är då jag föredrar att hålla mig anonym. Det är bättre för säkerheten min och familjen samt att det blir spännande för er läsare.   

Det enda jag kan och vill berätta just nu är att jag är 16 år, bor i en av Kanarieöarna (berättar dock inte vilken), jobbar och kör 3 olika aktiviteter på fritiden.
Jobbet har jag för att lyckas spara ihop pengar för att flytta tillbaka till Sverige nästa sommar. Ja, många blir säkert förvånade och förstår inte hur man kan byta ut Spanien mot Sverige, men tro mig, om ni skulle bo här halva livet med jobbig värme och kalima året runt så skulle ni förstå. Plus att jag älskar kylan vilket inte finns här... suck.  

Mer kan jag inte komma på att skriva just nu för denna stora välkomnan, är rätt så trött då jag precis slutat jobbet hihi... Vi ses i nästa inlägg!

Presentation

Mitt liv som 16 åring må vara lite annorlunda än andras. Här berättar jag lite om mina dagar och liv på en av Kanarieöarna, funderingar jag har, åsikter samt planer.
Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards